Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Natalya Kaspersky
Solutii de networking
„Super Erou”
conferinta CEE Supply Chain Management 2009
Horia Negulescu
GIPS
comportament uman
manager de proiect
ACTA
Lazar Vlasceanu
continuitatea serviciilor de telecomunicatii
tranzitie energetica
marketing afiliat
Astaro
platforma antifrauda
echipamente IT
EeePC
stocare in cloud
Drupal
etica AI